Followers

17 January 2013

Angkara Pancing


Angkara suka sangat memancing ni la yang dapat... ni cerita aktiviti memancing suami aku minggu lepas.. pagi sabtu tu aku dok pelik.. awal pulak en. hubby ni balik dari memancing.. kalau tak selalunya mesti sampai ke petang baru nak balik.. ini keluar kejap dah balik.. masuk jer umah tiba2 dia bagi playar mintak tolong aku potong mata kail yang terlekat dijari... Eee.. tak nak aku.. ngeri..!! seriau...!! macam tak dak apa2 pun dia.. aku yg tengok ni..tak tau dah nak ckp apa.. aduii....siap boleh kepit mata kail tu buang sendiri... aku tanya sakit ke tak... selamba jer dia jawab.. pedih jer... hmm.... apa2 aje la darling.. janji you ok.. tu la minat punya hal apa pun ok...

 mata kail jenis Ecogear Blade Lure..yang masih terlekat dijari.

Siap mintak aku snap gambar lagi...Oh my darling..


5 comments:

lovelywa said...

aduihhh..ngeri la ehh..sempat lg dia pose2 ye..heheh

Hajar Hashim said...

Itu la wa.. suami saya... ni tak tahu dah kali ke berapa.. jari tu kena mata kail..

-Sharleenz- said...

salam kembali... timakasih sudi singgah... auucchhh ngeri... dah rasa ngilu2 perut ni ha.... sempat tu pose selamba yer...

izan mama mia said...

bg kaki pancing itu biasa laa tuu sbb hubby saya pun kaki pancing gak

Kakzakie said...

Kalau dia kata sakit nanti puan permaisuri dia tak bagi pergi memancing lagi itu yg dia kata pedih sikit je

Kakak tengok pun ngeri.

Terima kasih ke blog kakak dan kakak dah follow sini juga yg ke 57