Followers

25 January 2010

Stress

Kenapala.. kenapala cari masalah..
Hmm.. kan dah susah..Maybe I'm too emotional and due to hormones changes macam yang selalu hubby aku cakap time aku moody.. Ye la.. kalau time kita tak puas hati dengan apa yang Mr. hubby nie buat diorang macam tak paham atau sengaja buat-buat tak paham..kita nie apa lagi..mula la nak tunjuk perasaan.. geram... When we got 'fight' aku la yang paling ter'over' sensitive.. hubby aku tue buat tak tahu jer.. macam tak der perasaan..Eeee..gerammnya.. Tapi..Mr. hubby tak pernah pun cari gaduh.. aku jerr..kalau tetiba tersedar tue... sian lak kat Mr Hubby..semalam bukan gaduh pasal apa pun.. cuma dia tak nak teman kan aku g beli tudung (kelakarkan...) ye la.. hubby aku tu asyik dengan barang-barang pancing dia jerr..hmm..tapi tak per.. hati dah sejuk..sebabnye hari nie aku and kengkawan ofis g Butik Ariani kat Bandar Kuala Terengganu..dah dapatla tudung yang aku nak..kebetulan hari ni ada promosi pembukaan.. huu..huu.. ada Ekin lagi.. tapi Mawi tak der la..


Abang if you reading this..I just forget my feeling hurt to have sorry from you because syurga kat telapak kaki suami.. So I tak nak jadi isteri yang tak bau haruman syurga.. SORRY ERK..!! love you..muahh..!!

No comments: