Followers

16 June 2011

Kuala Terengganu ke Seberang Perai

Setelah hampir seminggu aku berpindah balik ke Seberang Perai baru hari ni aku dapat mengadap belog aku ini untuk meluahkan segala keletihan yang ku alami.. siapa kata pindah umah tak letih.. aduii.. sampai demam2 aku jadinya...dah la tak dak orang nak tolong mengemas... mana sibuk dengan budak kecik tu lagi.. hmm...orang sibuk nak mengemas dia pun sibuk gak.. aku bertolak balik dari Terengganu pada 10 hb aritu dalam pukul 12 tghr.. cadangnya nak bertolak awal sama2 dengan lori yang bawa barang kami tu.. tapi tak boleh sebab cermin belakang kereta aku rosak tak bleh nak tutup dan perlu dibaiki kalau tak habisla kalau hujan tiba turun dah la perjalanan kami tu bukannya dekat...sebenarnya cermin tingkap kereta aku tu kalau dibahagian belakang memang tak pernah buka pun... tapi seorang dari aku punya bff di Terengganu hari tu p lak buka masa kitorang sama2 g makan kenduri kat Kota Bharu, Kelantan...hmm apa lagi jemmed terus.. maybe tingkap tu terkejut kot... bukannya salah my bff ni pun dah nak jadi nak buat mcmn kan? sian dia dipersalahkan... sorry mek..!!cerita lanjut p kat sini..
Lori bawa barang sampai dulu sebelum kami sampai tapi nasib baikla tuan rumah yang kami sewa tu ada datang nak serahkan kunci dan budak2 yang mr hubby mintak tolong angkat barang pun dah tunggu jadi semuanya jadi mudah...bila kitorang sampai barang2 pun dah siap angkat.. cuma bila aku sampai aku cuma mintak diorang tolong ubah barang2 ke tempat yang aku nak untuk susun atur dalam rumah tu.. dalam kul 1 lebih baru la semuanya selesai.. letih memang jgn cakap la...


Rumah baru


No comments: