Followers

29 April 2013

Tukar Template Lagi

Hmmm... tak tahu la apa jd dengan template blog aku yang lama dulu tue... bila buka ja...tak boleh nak loading... punya lama nak tggu loading..... jadi berat... byk yang hilang pulak tue... jadi terpaksala aku tukar template yang baru..dan diprivatekan sekejap blog ni.. al maklumla aku ni memang tak pandai bab nak mengedit template ni.... dan aku pulak bukannya ada byk masa nak mengadap komputer nak edit itu ini... berbelog ni pun saja suka-suka nak berkongsi cerita bersama semua..  suka nak ceritakan pada dunia yang aku bahagia menjadi ibu untuk dua budak lelaki yang selalu buat jantung aku nak luruh bila kenakalan luar jangkaan diorang datang... dan aku suka nak ceritakan pada dunia yang aku bahagia menjadi isteri untuk lelaki yang sentiasa melengkapkan hidup aku dengan kasih sayang...
Aku berbelog bukan untuk menunjuk-nunjuk atau nak cari glemer.. sekadar nak berkongsi ilmu dan berkongsi cerita... lantak lah apa orang nak kata kan.. janji kita bahagia dengan hidup kita.. kalau ada sesiapa yang tak suka dengan blog ni xpe aku tak kisah pun.. tinggalkan jer blog ni...tak kena bayar pun.. jgn cakap byk okey... hmm... sampai di sini dulu.. jumpa lagi... ;p



No comments: