Followers

15 December 2010

MeLaWan KeSepiaN


Aku sedar dan tahu.. insan-insan yang aku sayang memerlukan aku..Aku perlu kuat untuk melawan kesedihan ini..walaupun adakalanya aku hampir tewas dengan permainan perasaan sendiri.. bukan tidak boleh menaruh harapan setinggi gunung cuma perlu diingat...pada setiap keindahan, sedarlah ada keburukan. Pada setiap kesetiaan awaslah pada kecurangan. Pada setiap janji percayalah ada kalanya akan dimungkiri.

Kenapa biarkan luka ini semakin dalam? Kenapa biarkan rindu ini menjadi parah? Kenapa biarkan air mata ini kian berderai? Kenapa biarkan kesepian ini begitu mencengkam? Kerana aku tak pernah berhenti merindu pada keindahan yang pernah tercipta antara kita..... Kerana aku seolah-olah hilang kekasih hati.. ..


MeLaWan KeSEpiaN
By: Dato' Siti Nurhaliza Taruddin

Apapun yang terjadi
Berjalanlah tanpa henti
Air mata tertahan
Waktu untuk dijatuhkan

Nanti kita kan tahu
Betapa bijaknya hidup
Sepahit apapun ini
Pelajaran yang berarti

Semoga kepergianmu
Tak akan merubah apapun
Semoga mampu kulawan
Kesepianku

Nanti kita kan tahu
Betapa bijaknya hidup
Sepahit apapun ini
Pelajaran yang berarti

Semoga kepergianmu
Tak akan merubah apapun
Semoga mampu kulawan
Kesepianku

Semoga kepergianmu
Tak akan merubah apapun
Semoga mampu kulawan
Kesepianku

Semoga kepergianmu
Tak akan
Semoga mampu kulawan
Kesepianku

Apapun yang terjadi
Berjalanlah tanpa henti

Tak tau kenapa tetiba ter 'emosi' plak hari ini...

No comments: