Followers

25 March 2010

Puasa vs sakit hati

Aku puasa hari ini, puasa ganti Ramadhan lepas yang tak cukup 9 hari... aduh.. belum sempat tengah hari perut ku dah berkeroncong.. tapi alhamdulillah dah berjaya sampai ke jam 5 ni.. ada lagi 2 jam.. harap2 berjayala untuk satu hari ni..
Tadi masa balik kerja nyaris2 kesabaran ku hilang dengan perangai sorang pak cik ni.. Tahu la awak tu memandu pakai kereta besar tapi cubalah belajar sedikit bersopan dan beradab..sesuaila dengan imej berlebai putih awak tu.. hmm... boleh dia parking kat belakang kereta aku dekat 20 minit aku tunggu.. dah la panas.. Masyaalah.. kenapa la ada orang yang macam tu kat dunia ni... memang sakit hati aku ni...dah apalagi bila dia datang jer nak ubah kereta memang kena sound la.. ha..puas dia minta maaf...padan muka.. kurang pahala puasa aku.. kalau aku bawa bigfoot memang gerenti kena langgar dah kereta pakcik tu.. mercedes tak mercedes...
Aku dah ok sekarang ni... cuma la ni otak fikiran ku tengah ligat memikir tentang makanan apa yang nak disantap untuk buka puasa nanti... hmm.. macam nak makan masak lemak cili api jerrr...mana nak cari ha..nak masak bahan mentah tak mencukupi...hmmm.. tunggu Mr hubby balik dari kerja dulu la.. satgi kita g cari makanan k.. till then..


Rasa macam nak beli bigfoot jer masa marah tadi..





No comments: