Followers

2 February 2010

MY LOVE

First time jumpa your hubby bila dan kat mana?
Dalam Tahun 2000, tarikh yg betul2 dah tak ingat..

Kat depan Kolej Kediaman Delima, UiTM, Shah Alam.


Love at first sight?
Tak.Masa 1st time aku jumpa dia, terus terdetik apa hal mamat sorang nihh.. action gilerr??
nasib baik masa tu dia yang tolong aku belikan tiket balik utara.. kalau tak sorry aku nak senyum..dulu member sebelah bilik masa kat Universiti dulu tu kawan hubby aku nie jadi mintak la tolong dia belikan tiket.. kebetulan sama2 orang utara..


Who is he when the first time u met him?
Kawan kepada kawan aku.. ramai yang admire dia ni.. hu..hu..


How long it takes for him to ask you out for a date?
Dalam 3 4 bulan kot…


Ist place dating di..
Zoo Negara.. Kihh..kih.. kelakar.. sekarang ni Mr Hubby sibuk nak bawa Aqil lak g sana..

How he proposed?
Tak cakap pun.. lama kawan jadi macam paham2 sendiri jerr..

Hmm.. ada chemistry la tu kan..?

Special date with your hubby?..
13.07.2000

Tarikh tiket bus yang Mr hubby beli dari ulat kat Puduraya..

balik sama2 tapi langsung tak layan aku..

punya la teruk aku berebut bas.. pengalaman yang tak akan aku lupa…

Dia berebut bas Penang, aku berebut bus Alor Setar.. sakitnya hati aku bila ingat ke mamat ni..

Lepas dah balik semula ke Shah Alam.. pandai lak.. dia cari aku nak tanya khabar.. mula nak marah tapi bila cakap dengan dia jadi best lak.. start dari tu la we all jd bestfriend..

02.12.2006
engangement

16.08.2007
Nikah

28.11.2008
Our Little precious born


03.03.1981
B'day hubby


03.06.1981

B’day aku

Changes that he asked you to do??..

Tak pernah mintak perubahan dari aku.. tapi apa yang hubby tak suka I’ll try to avoid


What about him that you love so much?..
Rajin bekerja dan suka sgt memancing.. tapi masa dia sentiasa ada untuk aku dan Aqil..

What is about him that you wish he would change?
Sabar jer la dengan kerenah dia.. nobody perfect..

“Tapi rajin2 la tolong isteri abang ni erk..”


You will lose your mind n crack your head when he?..
Go fishing.. dan tak bawa aku n aqil..


You will smile thru your eyes for the whole day when he?..
Layan kerenah si kecil ku dengan penuh kasih sayang..

Suka sangat usik Aqil.. sampai budak kecik tu gelak mengekek2..

Bahagia sangat bila ada 2 org yang aku sayang ni depan mata..


Complete below sentences "my love towards my hubby is as big as.."...
More than everything..


I love to tag these pretty ladies..

Tak tau nak tag sapa.. sapa2 pun bleh tag..

No comments: