Followers

5 September 2011

Mood Raya

Hari ni hari pertama masuk keja selepas seminggu cuti raya... dalam seminggu ni.. semua aktiviti aku cuti..termasuklah aktiviti berbelog ni.. nak buat post ucapan selamat hari raya untuk semua kawan2 dialam maya ni pun tak sempat.. maafkan sy yea..? Hmm.. tapi aku rasa belum terlewat untuk aku ucap selamat hari raya kan.. sebab kita masih lagi dalam mood raya.. jadi dikesempatan ini aku ucapkan

"SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN"
utk semua....semoga ibadah puasa kita tahun ni diterima oleh nya... amin..

Raya tahun ni tema kami warna light purple..warna pilihan aqil..punya sukala pakai baju melayu..sampai tak nak buka2.. puas aku kejar keliling umah..dah tu menangis tak hengat tak nak buka baju tu.. hmm.. aqil..aqil.. raya tahun ni tak der sangat cerita menarik... aktiviti macam biasa sibuk dengan open house.. jalan2 umah sedara mara.. umah kawan2 lama.. dan yg tak pernah miss sejak 3 tahun ni.. raya dengan kawan2 baik hubby.. insyaallah..pertemuan ni akan dijadikan acara wajib setiap kali raya.. dan tiap2 tahun kitorang ada gambar sama2 tau... hmm...Last two year kat perlis... last year kat umah aku kat kedah..n this year patutnya kat Teloi.. tapi one of them tgh tunggu hari nak bersalin.. so kena beralahla...


Best couple of the year


hubby n son


with my mother in law
(sila abaikan abc kat belakang tu.. maklumla cucu opah ramai
umah dah macam taska dah jadinya..)


our adopted daughter


Friend 4ever...
every year kitorang ada gmbr mcm ni..
tapi ni gambar tahun lepas...
gmbar tahun ni x sempat nak ambik sbb
tuan punya camera tgh sibuk tunggu hari nak sambut baby
...






No comments: