Followers

11 April 2010

Pak Leman

Sejak kelisa kesayangan ku dijual…pergerakkan aku dan hubby agak tersekat.. especially bila nak hantar Aqil pergi school a.k.a nursery. Nasib baik la tempat kerja hubby kat seberang jalan jer kalau tak lagi la susah.. sekarang ni hubby terpaksa tumpang Pak Leman hantar aqil pergi school.. pagi2 hubby n aqil akan tunggu Pak leman datang ambil depan umah…nasib baik la Pak Leman ni jenis yang tak banyak songeh.. dah tu suka pulak dia hantar Aqil.. Terima kasih bebanyak…… Time balik aku yang ambil Aqil dari School..
Kalau nak tau Pak leman ni jiran sekuarters kami.. Dia kerja kat Mardec gak.. As Chargeman. Dia ngan Isteri dia Kak Lah baik sangat.. apa2 hal diorangla tempat kami mintak tolong.. Pertolongan yang diminta tak pernah mintak dibalas kadang-kadang segan pulak.. Walau pun tiada pertalian diorang tetap tolong dengan ikhlas.. Andai kata.. kami sekeluarga berpindah dari Terengganu ni.. diorang pasti kami kenang sampai bla-bila… Segala jasa dan kebaikan diorang hanya Allah mampu membalasnya.

Aku pun tak pasti sampai bila hubby n Aqil nak tumpang Pak Leman.. Myvi yang aku booked dua bulan lepas pun tak tahu cerita lagi.. bila Call ejen jawapan sama jer.. “keta tak sampai lagi..kena tunggu.. minggu depan..” dah berapa kali minggu depan pun aku tak tau.. Hmm.. kalau aku yang hantar Aqil pergi school..awal sangat..sian pulak kat si kecik tu.. So terpaksala susahkan Pak Leman…SORRY…Pok Lemang…!!


Aqil with pak Leman...
Bahaya tul..drive cam ni.. jgn tiru tau..

No comments: